Vinn en plats till "Run with the legends"
Är du en av de lyckliga vinnarna bland Runner’s Worlds läsare kommer du att bli inbjuden till ”Run with the legends” i centrala Stockholm måndag 26 maj. Här kommer du som sagt att få ett exklusivt möte med Kjell-Erik, se några av hans mest klassiska skomodeller och själv testa Nikes nyaste löparsko under ett kul men utmanande pass.
Det blir naturligtvis en löparupplevelse utöver det vanliga där du förutom att få ett par av de nya skorna också kommer att utrustas med rätt kläder för att klara av den även den mest krävande träningen framöver.
Allt du behöver göra för att få ta del av allt detta är att svara på frågan här nedanför.
Vi vill ha ditt svar senast tisdag 20 maj.
Lycka till!
[form code=154]
All ev. vinstskatt betalas av vinnaren. Allt deltagande i eventet sker på egen risk. Vinsten inkluderar inte resa eller hotell.








Antal kommentarer: 9
Rolf Grönroos
I augusti ska jag till Stockholm och Midnattsloppet för att springa mitt 29:e raka ML. Dessförinnan väntar Birkebeinerlöpet, 21 km terräng, i Lillehammer.
”Run with the legens” skulle vara en perfekt uppladdning och sporre inför dessa utmaningar!
Kenneth Nilsson
Det vore såå mäktigt att få träffa denna legend!
Lars-Johan Andersson
Detta skulle göra en stor present för den svenska löparen! Grattis Kjell-Erik, det hade du nog aldrig ens kunnat drömma om, eller?
Mattias Svensson
Vore fantastiskt att möte ”mannen, myten, legenden” Kjell Erik!!!
Fåran är hur länge rekordet skall stå sig??
Emma Ramström
Har äntligen börjat springa som vanligt efter 1,5 år av trubbel med mina ben och att få springa med en legend skulle göra att jag blir ännu mer laddad 🙂
Kaia Puusepp
Jag skulle gärna vilja veta hur man kan forsätta att utvecklas så länge som möjigt?
Daniel Carlberg
Skulle vara perfekt inspiration, samma vecka som Stockholm Marathon.
Bengt Isgård
Ståhlmannen är en stor inspiration för alla löpare och jag väntar på hans självbiografi. Att få springa med honom en gång i livet skulle vara ett stort och härligt löparminne.
Kerstin Larsson
Hade varit en heeelt perfekt avslutning på en löparhelg i Stockholm. Springer Stockholms Brantaste den 24 maj och att få springa med en legend innan jag flyger tillbaka norrut på måndagkväll hade ju varit STORT!!!
En bra inspiration för resten av denna säsong och framtiden…