Vinn och bli vår testlöpare av helt nya PUMA FAAS 500 PWRCOOL!
PUMAs pwrCOOL-teknologi som hjälper dig hålla optimal kroppstemperatur när det är varmt ute. Materialet används både i kläder och för skor för att erbjuda maximal komfort även när solen värmer som bäst.
Läs mer om PUMA FAAS 500 v4 pwrCOOL
Nu har du chansen att bli testlöpare och få ditt eget par av PUMA Faas 500 v4 pwrCOOL (värde 1 200 kr) här hos oss på Runner’s World. Allt du behöver göra är att fylla i formuläret här nedanför och svara på vår fråga. Vill vill ha ditt bidrag senast onsdag 24 juni 2015.
Lycka till!
[form code=198]
All ev. vinstskatt betalas av vinnaren.








Antal kommentarer: 40
Olle
Springer mycket med Adidas Energy Boost just nu men nu till sommaren skulle ett par riktigt coola lättviktsskor vara optimala i dubbel bemärkelse. Coolheten ligger i helheten: både utseendet och att fötterna ventileras optimalt!
Ser fram emot att bli testlöpare av Puma FAAS 500 PWRCOOL!!
Bästa sommarhälsningar!
Eva-marie Friberg
önskar mig dessa skor!
Jonas
Hoppas på att vinna dessa skor inför sommaren
Mia Wiklund
PUMA gör alltid snygga skor, men jag har aldrig haft någon löparsko från PUMA!
Denna FAA S 500 PWRCOOL är jättesnygg! Hoppas den är lika skön… 🙂
Frederick
Skulle passa mig bra!
Malin Besson
Slippa få brännande heta fötter efter 10 k? JA TACK!!!
Verner
Älskar sommar löpning varma dagar skulle vara optimalt att få testa dessa skor med ser riktigt fina ut:)
Magnus Andersson
Jag är gärna testlöpare åt puma. Det kommer både jag och min löp kompis ( min boxer) bli lyckliga av
Magnus Andersson
Jag är gärna testlöpare åt puma. Det kommer både jag och min löp kompis ( min boxer) bli lyckliga av
Pernilla Olsson
Jag har aldrig testat Puma, men det hade varit kul att testa en gång.
Morgan Bergman
Med dessa snabba skor kanske man får en chans att bli lika snabb som Bolt, eller iaf ett (löp)steg närmre!
Marie Christensen
Jag har aldrig sprungit med Puma innan. Detta låter som en mycket intressant sko att få testa att springa med i sommar.
Elin
Tänka att få kuta en het sommardag i dessa snygga välventilerade skor! En njutning för både fötterna och ögonen!
Stefan Forssberg
Började springa för ca 2 år sedan när mitt arbetsliv var över. Nu löptränar jag 5 dagar i veckan och har precis gjort min första halvmara, anmält mig till nästa. Ett par löparskor för skog och mark,grus och bark på mina fötter redan sitter, ser fram emot ett par SNABBA PUMA skor för asfalt på stadens gator.
Stefan (pigg pensionär snart 67 år)
Anders Brunander
Puma har alltid varit ett av mina val i den lättare kategorin av skor, tror även detta är en kommande favorit
Jocke Fischer
Vore najs med snygga Pumor på fötterna.
Anders Ersbjörs
Det vore spännande att se om PUMA skorna platsar som nya favorit skor eller om man måste fortsätta med SALOMON
Maud Johans
Löper oftast barfota, men skulle behöva en sko för asfaltslöpning. Har inte hittat någon bra för ändamålet.
Titti Fältström
Har haft ett par puma löparskor för många år sedan, väldigt sköna och satt bra på foten. Men första kommentaren jag fick då av en av mina yngre söner var: Men mamma vilka fula skor!! Skorna var rosa och jag tyckte de var mycket fina:)
Jenny Johansson
Hej! Jag lider av något som kallas hyperhydros. Det innebär att kropper har svårt att reglera signalerna vad gäller svettningar och leder till överproduktion. Något som är både besvärligt och jobbigt mentalt såklart. Detta påverkar givetvis mitt val av skor. Vore sjukt spännande att få testa dessa Puma och se om det även kan ha en positiv effekt på ovanstående problem!
Med vänlig hälsning,
Jenny Johansson
Ingela
Som ägare till ett par små nätta fötter i väldigt dålig kvalité, och efter ett flertal operationer, har jag ännu inte lyckats hitta ett par löparskor som är tillräckligt mjuka och följsamma för att mina fötter inte ska klaga. Kanske är dessa PUMA svaret på mina drömmar om ett par skor som fungerar för även de känsligaste av fötter?
göran dahlberg
Hej !
Gammal man (56 år) som svettas mycket när jag springer långt
o tappar mycket vätska o energi,
så vilken spännande grej…..
Uno Lingemark
Jag vill mot mina fötter vara extra snäll,
Pumas skor för mina fötter exeptionell
ulrika Emegård
Alltså mina första favvolöpardojor var ett par röda puma som jag älskade men blev tvungen att göra slut efter alldeles för många mil. Det skulle vara riktigt kul att testa Puma igen.
Jenny Wiberg
Hej! Har kommit igång med löpträning sedan ett halvår. Innan dess har jag byggt kondition och styrka på bla crosstrainer och cykel, även jumpapass.
Trodde inte jag kunde springa (!), tycker nu att det är det skönaste som finns. Tävlar endast mot mig själv (hittills) och målet var milen innan sommaren, vilket jag nu kör 1ggr/vecka sedan ca tre månader!! Blandad löpning, asfalt, och även terräng. Stolt över hur långt jag kommit och har nu börjat med intervallträning för att utmana mig själv!
Belönar mig själv genom att tävla om dessa skor (testar gärna!), och hoppas på vinst!!
Med vänlig hälsning, Jenny
Anders Wallin
Dessa skor kommer göra mig till en PUMA, på min debut på Tjörn Triathlon i slutet av augusti.
Det blir min 3:e debut under 2015.
Jabadabadoooooo /// Anders
ulrik kalla
Jag älskar puma-skor. Jag fick mina första på 70-talet och var jättestolt över skorna med den stora katten. Jag kände mig vig och spänstig och det gör jag fortfarande med puma-skor på fötterna 40 år senare. Jag är en inbiten löpare(maraton och på väg mot ultra) och tänker så förbli hela livet. Därför vill jag väldigt gärna bli testlöpare för PUMA, dessutom skulle skorna få utstå väldigt varierande klimat och terräng här uppe i nordligaste Sverige.
Stefan Eriksson
Det skulle ge mig den sparken i röva som jag behöver.
Kristin Fors
Tänkte, varför inte ta denna chans, att bli en testperson.
De skulle vara kul att få inspirera mig själv med att få pröva en ny sko och på så vis ta upp min löpning igen.
Om jag lyckas så kanske jag kan inspirera fler medelålderskvinnor att börja med löpning för det enda som behövs är ju en bra sko =)
Vibecke Nordin
Är det en unisexmodell eller gjorda för män? Jag springer förvisso oftast i springskor för just män eftersom jag har så stora fötter och att jag svullnar upp rätt rejält av just värme. Skulle vara kul att testa.
Mike Johansson
Jag vill gärna ha ett par grymma dojjor😆
Linda
Att få prova ett par snygga PUMA vore toppen
de hjälper mig att behålla rätt temperatur i kroppen
linda.ckarlsson@telia.com
Ens löparskor är ens helgedom. Skulle behöva en knuff att våga byta märke.
Johan NIlsson
Allt för att komma ut i spåret igen….
Christian
Har motionslöpt med annat märke men provar gärna Puma. Springer tidvis i varmare klimat än vad som vanligtvis råder i Sverige så om denna kylfunktion fungerar är jag mer än intresserad .
Kati Pesonen
Med ett par Pumas Faas 500 pwrcool skulle mina löprundor inte bara blir snabbare utan även mycket bekvämare tack vare nya pwrcool teknologin!
Camilla Ländin
Jag skulle så gärna vilja köpa ett par snabbare skor men får aldrig ändan ur vagnen. Jag springer med mina invanda väldämpade skor oavsett pass just nu.
Jan Borgh
Jag 72gubbe springer Midnattsloppet som vanligt vore häftigt att springa i Puma skor
mimmi östman
Aldrig vinner någon utanför Sverige…men jag fortsätter tålmodigt fylla i…
Henrik Olsson
Jag har sprungit i puma skor sedan 2010. Samtliga av mina marathon har sprungits i puma. Men än har jag inte hittat den perfekta maratonskon. Kan det vara denna sko som passar just mig? Jag har skrivit till puma och frågat vilken sko dom rekommenderar. Svaret var Ignite serien och Faas serien. Jag testade ignite på sthlm maraton i år och nu vill jag testa Faas 500 v4 pwrcool.